defneemomm benm bebeğim 25 günlük aptamil kullanıyorduk kabız olmuştu doktor sma comforct önerdi onu aldık bu seferde ishal oldu ama bugün ishali bitti gibi bende anlamadım hangi mamayı kullanmalıyım kesmelimiyim yoksa yeni bir mama mı denemeliyim eczaneci ilk ishal yapar sonra normale döner demişti hipi çok oneriyorlar birde