defneemomm bence mama başlamayin kafaniza göre söyledikleriniz sütünüzün yetmemesiyle hiç alakası yok. Bomboş bez almadiysanız 1 gece az yaptı diye mamaya baslanır mı bebekler zaten sürekli aranır. Emzigi muhtemelen gazdan yutkumarak emiyor benim bebegim de öyle aç gibi hırsla yutkunarak emerdi gazdan huzursuzca. Kötülük edersiniz su an mama alırsanız.