Zhrii Biz Acıbadem den çıkma bir doktora gidiyoruz canım bulduğumdan beri 4.5 yildr falan hiç degistrmedik😅 çok memnunum çok kişiye önerdim herkes çok memnun kaldı Dr. Banu kucukkirim Çıbıkçi biraz uzak Ataşehir de Brandium AVM nin plazasında bir arkadaşım sizin problemlerinizi yaşadı. Defalarca ilaç verip karantinaya aldı çocuğunu. Bu kadın çare buldu. Bağışıklığı sıfırlanmış çocuğunun. Bu doktora yaz bi uzaktaysanız. Allah yardımcınız olsun.