Zhrii Merhaba çok geçmiş olsun. Diş döneminde daha da hassaslasip hastalığa açık hale geliyorlar maalesef bağışıklığı düşüyor. Sizin durumunuz antibiyotik kısır döngüsü olmuş. Her hastalıkta antibiyotik kullanımında vücut daha da hassas hale gelir, antibiyotik faydalı bakterileri de öldürdüğü için hem daha sık hasta olmaya başlar hem de hastalık daha inatçı ve zor olmaya başlar. Size tavsiyem özellikle enfeksiyon durumlarında dut küründen faydalanabilirsiniz. Udi hindi yağı kullanabilirsiniz. Bol bol çiğ sarımsak yedirin bebeginize. Enfeksiyonu birkaç kez antibiyotiksiz atlatmayı basarabilirseniz hastalanma süresinin daha da uzadığını ve zamanla bağışıklık toparlaninca hastalıkları daha hafif atlattığını göreceksiniz. Instagram’da “holistik mutfak” ve “hastalanmayan çocuk” sayfalarını takip edin size yol gösterecektir 🙏