Tugba36 Deniz2961 Bi kere vermiştim ben . Ağrısı geçtiği için rahatliyordu . Ama doktor sabah öğlen akşam verebilirsin demisti . Ilk iki gün böyle ver demisti asi olduğunda
Tugba36 Deniz2961 genelde olmuyorlar ama her bebek aynı değil tabiki . Ama bizim doktorumuz bize calpol vermemişti . Biz parol kullandık. Bunu da belirteyim 😊
Tugba36 Deniz2961 hayır ben içmedim .. parolun şurubu vat bebekler çocuklar için ..ateş düşürücü ve ağrı kesici . 😊
ElifKaratas Deniz2961 canm acıdan da olabilir. Gazdan da olabilir uykuya dalamaması bence ateşi Varsa doktoruna söylemelisn bence bizde bugün 1 aylık olduk canm tam 1 aylıkken olmak şartmı acaba 2-3 gün sonra olsak olurmu
Deniz2961 ElifKaratas cnm atesi hıc olmadı cok sukur ama mahvetti bnı 2 gece gunduz ne uyku ne yemek olmaz herhlde ya ebe agrı ates yapmaz demıstı ama bizi mahvetti dıger asılar da ne yapcaz bılmıyrm