Deniz2961 Kızlar selam dun bebegıme 1 aylık asisı yapıldı ebe ates agrı yapmaz dedi ama aksamdan beri bebegım cglık atarak aglıyor ac emmek istemiyor uykusu var dalamıyor bir turlu surekli huzursuz acıdan kaynaklımi yoksa baska bir sıkıntısı olabilir mi tuvrubelı annelerden yardım bekliyorm
Aliim Deniz2961 aynı şeyi şuan bende yaşıyorum dün oğlum asi olsun 1 aylık Geceden beri uyumadı ağladı hep bacağı da hafif şişlik var ama normalmiş yıkadım bugün bitaz daha rahatladı ama hala uyuyamıyor
Tugba36 Deniz2961 doktor size parol veya calpol vermedi mi acaba ? Bız 1 aylık aşısını olduğumuz da vermişti doktorumuz . Eğer verdiyse onu kullanabilirsiniz .
OzgeMustafaBulut Deniz2961 iğneyi uyurken mi vurdular ? Ebe özellikle 1. Ay aşısındada 2. Aydada uyandırıp vurdu uykusunda korkmasın dalamaz diye
deletedmom4842 Deniz2961 yarına yasa diğer güne huysuzluğu geçer aşıların artık yan etkileri pek olmuyor
Deniz2961 Aliim aynen valla cck cok duzenlı ıdi Dunden beri azalttı bu sekilde olacaksa her ası sonrası yaptırmaylm daha İyı
Aliim Deniz2961 bu asi da bişey yokmuş karma aşi varmış bide o daha ağırmis yaptırmak lazim onların iyiliği için
Deniz2961 deletedmom4842 ınsallh Dun gece o kdr agladi Bn bunaldım ki eger her ası sonrası bu olacaksa ası yaptrmcm dedım
Deniz2961 Aliim evet 2 ayda olcak olan 3 tane karısı vuruyor us oyleee insan onları oyle acı cekerken gorunce dayanamıyor
Tugba36 Deniz2961 Bi kere vermiştim ben . Ağrısı geçtiği için rahatliyordu . Ama doktor sabah öğlen akşam verebilirsin demisti . Ilk iki gün böyle ver demisti asi olduğunda