Minigim38 kuzum öncelikle rahat olmalısın emmiyor sütüm gidiyor diye düşünmemeye çalış zaten ek gıdaya geçmiş çok şükür 6 ay emmiş hiç emmeyenler var gibi kendini motive et. Emzirirken bebeğinin huzursuzluğuna değil göğsüne odaklan ve sabret sesin hiç stresli olmasın çokkk rahatmış gibi bebeğinin huzursuzluğu hiç yokmuş gibi sabretmeye çalış bende stres olduğumda zaman zaman yaşıyorum ki 31 günlüğüz sen düşün 3. çocuk olmasına rağmen acemi gibiyim fakat bu yöntem psikolojik olarak işe yarıyor ki ben helva, hurma, bestlak damla vs kullanıyorum sürekli ama diğer arkadaşların önerdiği o dedeli çayı da alıcam aktardan 😂