Minigim38 bide bi örnek vermek istiyorum size belki ilham olur görümcem 45 kusur yaşında 2 çocuğu var biri 10 biri 7 yaşında geçenlerde regl olamadım diye korkarak hastaneye gitti kan değerlerinde göğüslerinin süt ürettiği için regl olamadığı anlaşıldı kendisi bitki çayı sever biri hemen hemen her gün rezene çayı içer redene anne sütü ürettiği gibi gaz atmada migren arasına bas ağrısına falan iyi gelmekte kendisi de sık sık içerdi doktor hemen kes birak dedi içmeyi bırakınca ilaç falan kullanarak tekrar regl olmaya başladı düşünün emzirmeyi 7 sene önce bırakmış ama göğüsler rezene sayesinde süt üretimine devam ediyor umudunuzu kaybetmeyin siz inanın emzirmeye devam edin🙃