snds_ merhaba çok geçmiş olsun şuan bebeğiniz nasıl? Benim bebeğim de pusetten düştü ve kafatasında kırık var 3 saat arayla iki tomografi çektirmiştik kanama görülmedi doktor 24 saat sonra tekrar tomografi çekecekti ben çekmesini istemedim. 3. Gün sonunda başka doktora gittik o kanamanın olmayacağını söyledi. 4. Günde yani bugün bebeğimin düştüğü taraftaki yanağı, kulak arkası ve boynu şişmiş ve kafası hep sağlam tarafa doğru eğik duruyor. Hareket ediyor ama o tarafı hep yamuk tutuyor sizde de benzer şeyler oldu mu süreç içerisinde