snds_ çok geçmiş olsun. İnşallah önemli bir şey çıkmaz. Kendinizi suçlamayın lütfen. Artık daha dikkatli olursunuz sizde, biz de ilk başta pusette kemer takmiyorduk ki hemşire uyardı o zamandan beri hep takıyorum. Ona rağmen kaç defa düştü, 2 defa yataktan düştü bir kere mama sandalyesinden. Düşmeyen çocuk olmuyor, korkmayın. Rabbım çözümsüz dert vermesin hicbirimize.