Guzelkizimmmm abimler aynı durumdaydı 1200 den 3000 dedi 2500 e anlaştılar ama ev sahibi kontrat yenilemeye gelmedi çıkın vs dedi hakaret etti savcılığa gittiler %25 yapıp yollayın dedi savcılık ibana atıyorlardı devamlı olurda hesabı kapatırsa karşılaşıyoruz eğer para gitmezse gidin noterden direk adına yatırın dedi ev sahibi 5000 ver demeye başladı ben gelicem çıkın vs dedi ama yasal oranı yapıp verdiler savcı çıkartamazlar dedi devam ediyorlar elden eski sözleşmede geçerli oluyormuş siz elden verdiğiniz için o kısmını tam bilmiyorum