Hanımlar merhaba istanbulda, yaşıyorum. Sizlere bir konuda danışacağım bilgisi olan veya avukat olan var ise cok memnun olurum. İkamet ettiğim eve 3000₺ kira odemekteyim ve bu yıl zam konuşulunca direk 10000₺ olacağını söyledi%25 yapması gereken zammın çook çok üzerinde. Ve bugüne kadar kapi komşum diye hep elden, verdik buda onun aleyhine vergi kacırması oluyormuş bununla ilgili şikayette bulundum ve bize sadece girişte kontrat imzaladı sonrasında gerek yok dedi 2 yıl kontratsiz oturdum ama yanlıs bilmiyorsam girişte imzalanan hala oturduğum içib geçerli sayılabilirmiss. Şimdi uzun lafın kısası şu ki eşim sinir küpü bu kadar fahiş bir artış yapamaz diyo ve bu ay kirasını banka üzernden yatırıp ℅25 lik zamma göre verecem diyor. Bu bizi cıkartabilir mi? Yada haklarımız nelerdir? Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin