zynp-1994 Balse sağlıkçıyım bende açıkçası göbek çabuk kurusun diye de yıkamadım sildik 5. Günü göbek kordonu kurudu düştü öyle yıkadım ben açıkçası öteki türlü riske atmak istemedim bir de geç düşebilir gibime geldi bana orasını ıslatınca falan
sevil55 Hastaneden çıkarken doktorum yıkayabilirsin göbek bağına dikkat et kuru tut demişti bende öyle yaptım 8. günde düştü bizimki hatta 7. günde yenidoğan kontrolü vardı orada göbek bağına kurutmak için ilaç uyguladılar sorun olmadı
Tgkaneses Göbek bağı 7 15 güne düşer saçmalasınlar ya dr da yönlendirmeliydi göbej bağı dülene kadar yıkamayın, çocuğu enfeksiyona açık hale getırmeyın serviksle kaplı bebekler o koruyor bebeği, siz onu sıyırıp yıkarsanız erkenden hastalığa davetıye olur.
mira20022023 Balse Ben göbek bağı düşene kadar bekledim çünkü doğum sırasında bebeğin vücudunu kaplayan sıvı bağışıklık sistemi açısından çok değerli. O yüzden hemen yıkamamak gerekiyor. Bebeğimin göbeği 20. Günde düştü. O zamana kadar mustelanın bir temizleme sıvısı vardı ihtiyaç duydukça onunla dezenfekte ettim.
damlaa06 Balse biz yikadik gobek bagina dikkat etmelisin kuru kalmasin lazim oranin brn guzelce kuruluyordum cok sukur bi sikintisi yok
Denizbkr Balse o kadar çok farklı görüş varki. Bizzat yaşamış olarak anlatayım. Bi doktor kesinlikle yıkama düşene kadar dedi. Bir doktor yıka hemen dedi. Çevremde ve kendi ailemde eve gelir gelmez yıkamışlar. Bende 1 hafta sonra yıkadım göbeğine mendil koyduk. Banyo bitince hemen kuruladık o bölgeyi iyice. Bir sıkıntı yaşamadık. Ama genel kanı göbek bağı düşene kadar yıkamamak.
arcanilay Balse Hastaneden çıktığım günün ertesi gün yıkamaya başladım ve gün aşırı yıkıyorum 2.5 aydır. Göbek bağı da 7. günde düştü. Doktoru sprey kurutucu vermişti her banyodan sonra onunla bakım yapıyordum. Sarılık kontrolüne gittiğimizde 5. günde doktoruna söylemiştim yıkadik diye iyi yapmışsınız demişti.
3prenses_annesi Balse Ben göbek bağı düştükten sonra yıkadım doktorumuz öyle demişti 7.gün düştü 8.gün yıkadım
NeVoLif Balse 2 oğlumu da göbeği düşmeden hep yıkadık fakat şimdi kızımı yıkamadım 😃 6 günlük göbek bağı düştü sonra yıkadım neden bilmiyorum valla ben bayağ kötüydüm havalar soğuktu ve misler gibi kokusunun gitmesini hiç istemedim. Şimdi de hafta da 1 bazen 2 defa yıkıyorum 1 aylık olduk 😍 fakat ilk yıkandığında öyle güzel uyumuştu kiiii nasıl iyi gelmişti bana anlatamam 🙈
Eliz-020523 Balse ben de şuan 5 günlük bebeğim için göbek bağının düşmesini bekliyorum . Doktorumda bu şekilde tavsiye etti
Ysmndmrl Balse benim kızımınki 4. Gün düştü o zaman yıkadım göbek bağının kuru kalması önemliymiş birde göbek bağından ziyade anne karnındaki sıvı ile kaplı olması bağışıklık açısından iyiymiş o nedenle yıkamayın diyorlar
Madamehappyyyyy Balse Hastane çıkışı bize 2 günde 1 yıkayın dediler.. şuan çok şükür bir sorun yok. Her gün düzenli göbek bağının temizlenmesi lazım zaten duştan sonra da temizleyip kuruluyoruz sorun olmaz. Hem çocuk için iyi bir şey su rahatlatır.
_Goktugunannesi__ Balse hastaneden akşam 8 gibi taburcu olmuştuk ertesi sabah hemen yıkadım güzel şekilde kuruladım bi sorun yaşamadım
gngrhill Balse ben de sağlıkçıyım yenidoğan hemşiresi olarak yoğun bakımda bile bebekler gerektiğinde yıkanıyor göbek bağı düşmesine gerek yok sadece bezi onun dışından bağlayın be banyo sonrası giydirmeden iyi kuruduğuna emin olun ben sezeryan sonrası eve gelince hem kendim hem bebek yıkanmıştık ikimiz için de sıkıntı olmadı