Balse Kızlar göbek bağı düşmeden hastaneden gelir gelmez yıkayan var mı yada ertesi günü? İltihap yara vs olur mu? Yada 40gün öyle bekledimi?
HLmom Balse 2 gün sonra yıkadım ben anca toparladım kendimi ev bebek ve bir kızım daha var diye yoksa hemen yikardim
Nurcuks11 Balse hastaneden gelir gelmez yıkadım göbeğine dikkat ederek bantodan sonra göbeğine kuru türk kahvesi döktük hergün ve hiç iltihaplanmadan hemen kurudu 5. Günde düştü
Oanne Nurcuks11 kuru türk kahvesi döktük hergün ve hiç iltihaplanmadan hemen kurudu 5. Günde düştü Verilmiş sadakanız falan mı vardı bu nasıl şey
YaseminAren Balse ben gobek bagı dustukten sonrakı gun yıkadım. Gobek bagı varken yıkayanı da duydum yazın terledi kustu koktu vs dıye yıkaynlar olur. Göbek bagını ıyıce kurularsan bısı olmaz ama ben rıske girmek ıstemedım 14 gunde dustu bagı
Kardem Balse 2 gece hastanede yattım eve geldiğim gün ilk iş kızımı yıkadım 7,5 aydır da her gün yıkarım. Göbeğini iyice kurutursanız sorun olmaz. Kızımın göbek bagı 5. Gğn düşmüştü hiçte iltihap falan olmadı
Kardem Balse 2 gece hastanede yattım eve geldiğim gün ilk iş kızımı yıkadım 7,5 aydır da her gün yıkarım. Göbeğini iyice kurutursanız sorun olmaz. Kızımın göbek bagı 5. Gğn düşmüştü hiçte iltihap falan olmadı
Busraata33 Balse 2gün sonra yıkadım göbek bağıyla ya da 40la alakası yok.40gün bebek yıkanmaz mı kokar ayol 😀
BelaCivciv Balse 40 gün beklenmez ya o kadar da değil. Biz 2 gün sonra yıkamıştık, göbek bağını iyice kurularsanız sorun olmaz. 5. gün de düşmüştü hatta
-Sweetdream- Balse göbek bağı düştükten sonra yıkayın demişlerdi 5. Gün göbek bağı düştü o gün yıkadık
Asyaveannesi04 Balse göbek bağı 3. Gün düştü öyle yıkadım, korktum düşmeden yıkarsam enfeksiyon felan kapar diye zaten kış bebeği benimki. Ben gelir gelmez yaptım, her gün de duş aldım sütüm daha çok arttı
Rez Balse biz hemen yıkarız diye planlamıştık , doktor göbek bağı düşsün öyle yıkayın deyince durduk 7 günde düşmüştü öyle yıkamıştım
Poyrazdemir2 Balse ilk günden yıkadık bacım 😂 Bebekler yıksdıkca rahatlayıp büyüyorlar 😋 hava sıcaksa her sabah kışınsa 2günde bir yapıyom benim bebeğim kışın doğdu 2günde1 duşunu yapıyordum göbek bağı öyle düştü zaten doktor bile göbek bağı temizliğini her gün ıslak bezle silip iyice kurut diyor bence göbek bağını düşünme koş hemen bebişe duş aldır rahatlasın yavrucak
Ali_asaf_10 Balse göbeği dusmediyse ıslanmayı iltihap oluşumuna neden olabilir düşmeden yikamayin bence. Gerekirse ilik suyla silin Ben göbek düşünce yıkadım o da iki haftalikken düşmüştü. Kırk gün beklemeye tabiki gerek yok.40 günlük olunca o gun tekrar yakarsınız adet yerinibulsun ben öyle yaptım
Gmznr2909 Balse valla 4 5 günlüktü ben çok korkuyordum ama oğlum çok ağlıyordu eşim üşür üşür diye geziniyordu babam bizdeydi Eylül sonu doğdu ekime girmiştik havalar çok soğuk değildi eşim kat kat giydirmeye çalışıyordu babam geldi ama oğlum nasıl ağlıyor babam bir başladı söylenmeye yıkayın diye soydu oğlumu göbek bağı düşmemişti daha ama bir rahatladı sonra içti mamayi çokta güzel uyumuştu sonrasında yani uzun lafın kısası yıka bebeğini