Biribiri canım hiç korkma gerçekten 3. Ayda geçiyor kendiliğinden bol bol emzir daha önce testleri yaptılarsa altında yadan başka bşr neden yoksa devamlı kan aldırma yazık canlarına bazı özellerde ateş ölçer gibi bi cihazla ölçüyorlar sarılığı kan almadan eğer o cihazı kullanan hastane varsa o hastaneye git