Ceymisbon merhabalar öncelikle geçmiş olsun, bizimde uzamış satılığımız vardı. O süreçte sanki geçmeyecek, artacak, hep böyle kalacakmış gibi hissediyordum. Öncelikle stres yapmayın, düşünmemeye çalışın inanın geçiyor. Benim bebeğimin de teni-gözleri sarıydı resmen her emzirmeden sonra kontrol ediyordum bir değişiklik var mı diye 😩 3 aylıkken bir Baktık geçmiş. Meğer bebeğimizin bembeyaz teni varmış 😅 bol bol emzirin, mama takviyesine devam edin. Gece uyanmasa bile muhakkak doyurun karnını. Ben gece uyanmadığında direk bezini açıyordum nemli pamuk ile temizliyordum ona kesin uyanıyordu. Doktorumuz bebeğin vücuduna ne kadar sıvı girerse o kadar çabuk atar demişti.