@Filizak kendi yediklerime daha çok dikkat ettim, örneğin bana herkes bulgur pilavı ye çok süt yapar diyordu ben de hergün bulgur pilavı yiyordum, meğer o kadar gaz yapıyormuş ki hayatımdan çıkardım.. bebek emdikten hemen sonra değil de yaklaşık 15-20 dak sonra bi huzursulanmya başlıyo işte o zaman hemen omzuna alıp midesindeki gazı çıkartavaksın o çok önemli.. biz biogaia kullanıyorduk, bir de sab simplex aldık iyi gelecek diye, ama sab simplex hepten kıvrandırdı çocuğumu, bu ilaçları vermeyi kestim sadece gazını çıkaramadığı zaman kimyon çayı veriyorum.. kendim de bolca rezene içiyorum.. çok daha iyiyiz