@cocomelon bizim 2 aylık, 1,5 aylıktan beri gündüzleri 5 dak uyuyup uyanıyo, artık dayanacak gücüm kalmamıştı,gitmediğimiz doktor kalmadı, hasta mı bişeyi mi var nefes mi alamıyor da uyanıyo vs. Her gittiğimiz doktor hiçbirşeyi yok dedi gazdan dediler hep, hayır başka bişey var diyorum gaz olamaz gazını çıkarıyo diyorum, neyse gazla alakalı herşeyi denemeye başladım ama herşeyi, denemediğim şey kalmadı ve sonuç olarak çok daha iyiyiz şuan, demem o ki büyük ihtimal gazdan uyuyamıyor canım