lavanta35 Deletedmom_42 1 yaşına kadar risk var demişti doktor o yüzden 1 yaşına kadar yapmayı düşünüyorum
Karpuzlufistiksarma Deletedmom_42 evet uçtan aşağı doğru bize krem vermişti dr onu sürdüm ben sonra 1 hfta sonra gittiğimizde normaldi herşey
Kuzeybebekk Çok teşekkür ederim kızlar dediğiniz gibi internetten de baktım , inşallah yapabiliyorumdur🤦🏻♀️ alt tarafı yapışık gibi , bikaç gün sonra doktora götürürüm kontrole
Poly-ana Kuzeybebekk Kdjdjxjdjx neresinden çekcem 😂 ay çok tatlısın yaa. Kuzum derisinden tut iki parmağında geriye doğru çek bir iki kez. Yapılmasın diye yapılıyor ama bizim doktorumuz 15 gün sonra çekmeye başlattı dikişleri var ya simdi daha birşey olmasın simdi mi yap dedi iyileştikten sonra mı dedi ?
Kuzeybebekk Poly-ana canımm şimdi yap dedi valla nedense 🤦🏻♀️ dikişleri görünüyor içim parçalanıyor çekerken
Deletedmom_42 Poly-ana aşk olsun kız 😂😂😂ne biliyim anam kaç kere sünnet edilen bebek pipisi gördüm 😂tü Allah kahrermesin nasıl alaya aldı beni😭😭😭
Poly-ana Karpuz25 Doktorunuzun o anlık dalgınlığına gelmiştir canım önemli bir hareket bu sırf bu yüzden tekrar operasyon geçiren çocuklar var. Sizin şansınıza yapışma olmamış
Poly-ana Karpuz25 O bir müdahale değil önlem. Yapışma ihtimaline karşı alınan bir önlem. Herkeste bu risk payı vardır o yüzden herkese gerekir. Sizde bu risk gerçekleşmemiş neyse ki diyelim kimseyi yanlış yönlendirmiş olmayalım☺️
Yigitefeninannesi_ Peki anneler her alt degistirmede mi yapicaz yoksa günde 3 kere falan yeterli olur mu
Yigitefeninannesi_ Kuzeybebekk anladım 6 ayligiz ne zaman a kadar yapmak lazım 1 hafta oldu sünnet olalı da sormak aklıma gelmedi
Poly-ana Deletedmom_42 Hahahhaha takılıyorum bebeğim bende oğlumun altını değiştirirken testislerinin altını silmiyormuşum eşim dedi sil diye acemilik 😂😂
Cansugndgd Benim oğlum da 5 ay 24 günlük salı günü sünnet olacak. Çok korkuyorum 🥺 acaba süreç nasıl geçiyor çok ağlıyor mu bebeğiniz. Canı yanacak diye için gidiyor. Biraz daha soğuk kanlı olmaya ihtiyacım var 🥺
baykuskiz_ lavanta35 ya simdi bir sey soracağım. Oglum sünnet olali aylar oldu. Bende 1 2 hafta geri cekme yaptim sonra doktor artik yapmaniza gerek yok dedi. Ondan sonra doktora goturup hic gostermedim. Hic de sunnetli cocuk pipisi gormedim daha once o yuzden normal mi degil mi bilmiyorum. Sizin oglunuzun nasil suanda geri cekerken deri tamamen mi geri gidiyor. Benim oglumda soyle klipsle sunnet oldu. Deri parcasi var onu biraz geri ittirince belli bir yerden sonra gitmiyor deri yapisik yani. Bu yapistigi anlamına mi geliyor. Yani deri tamamen mi gitmeli sizinki komple mi gidiyor yoksa sizinki de bir yerden sonra gitmiyor mu
lavanta35 baykuskiz_ üç ay önce sünnet oldu oğlum yani o zamandan beri hep aynı oranda geriye gidiyor derisi şuan sizinki nasıl ne kadar geriye gidiyor bilemedim isterseniz bir üroloji doktoruna gösterin içiniz rahat etsin
Blbn Kuzeybebekk deriyi geriye doğru çekeceksiniz yapışmaması için. Benim oğlum da 3 aylıkken olmuştu ama eve geldiğimizde o bölgede ödem oluştuğu için ben geri çekme işlemini yapamamıştım. 1 hafta sonra kontrole gittiğimizde doktor biraz yapışmış diyip kendisi çekmişti, oğlum Bi kaç saniye ağlamıştı sadece..