Sevgili anneler , oğlum 6 aylık ve dün sünnet oldu , bugün kontrolde sünnetçi geriye doğru çekmem gerektiğini söyledi , gösterdi de orda , ama eve gelince ben çekemedim unuttum mu basiretim mi bağlandı bilmiyorum ama yapamadım , nasıl çekiliyor pipi geriye doğru , pipğ küçücük kaldı , neresinden çekicem nolursunuz ayrıntılı anlatır mısınız çok korkuyorum , yanımda da kimse yok tekim tek ilgileniyorum çocukla