Duyulurum hiç giydirmediğim kız bebek için takım zıbın war yazlık gönderiyim 0-1 ay diyecektm aslında kış bebeği ama fotoğraf çekerken falan giydiririm diye almıştm lcw den maalesef gazlı bir bebek olunca 4 ay ağlamakla geçti fotoğraf için bile giydiremedim ama erkek bebekmiş sağlıcakla gelsin kuzum inşallah 🙏 😊