Merhaba. Temmuz ortası/sonuna doğru doğum yapacağım inşallah. Oglumdan kıyafetler var, yeni birkaç kısa tulum alayım dedim ama lcwdan hiç yenidogan alışverişi yapmamıştım, yorumlarında çok küçük oldukları yazıyor ama emin olamıyorum. Sonuçta yenidogan bebekler de baya küçük oluyorlar 😅 oğlum kotondan aldığım 1-3 aylıkları 4,5 ay giymişti.
Lcwdan yenidoğan kıyafeti alanlar 0-1 veya 1-3 çok mu küçük oluyor?