Birberenannesi ben sadece oğlumdan bekliyorum, o da zamanı geldiğinde mesleğini eline aldığı zaman, o zaman bile pahalı hediyeler altınlar değilde, bir çikolata paketi bir kapsül kahve seti falan güzel olur 🥰 ben beklemiyorum ama eşim anneler günlerinde yemek ısmarlıyor 😄