Merhabalar her bebeğin belirli aylarda yapması beklenilen kazanımlar vardır bunları bazı bebekler erken bazı bebekler geç kazanır. Ama herkes daha erken teşhis konulmaz normal yada normal değil diye yorumlar yapmış bebeği görmeden yorum yapmak doğru değil. Siz annesiniz tabiki farklı bir durum olduğunda hissedersiniz. Bu şüphenizi lütfen doktorunuzla konuşunuz. Bazen direk otizm değil ama uyaran eksikliğinden kaynaklı böyle durumlarda olabiliyor. O yüzden bol bol beneğinizle oyunlar oynayınız onunla yüzüne bakarak konuşunuz kendinizi üzmeden doktorla konuşunuz bir de o gözlemlesin benim tavsiyem.