Atomunblogu yani şüpheniz varsa doktorla konuşun. Sizi kırmak istemem ama bu yaptığınız haksızlık. Kuruntunuz yüzünüzden onun en değerli şeyini sütünü aldınız.hemen kendinizi toparlayın ve durumu düzeltmeye çalışın. Önce doktorla konuşun tekrar emzirmeye başlayın emdikçe süt gelir. Sağımlar yapın. Kaldı ki otizm li olsa bile çocuk sizin çocuğunuz. Bunda üzülecek isysn edecek birşey yok. Gelişim süreçlerini alması gereken eğitimleri araştırırsınız. Onu hayata nasıl katacağınızla ilgili daha fazla çalışırsınız. Otizm li veya değil siz bi annesiniz ve güçlü olmalısınız. Bugün kalkın doktora götürmekle başlayın bence. Ama söylediklerinizin hiçbiri otizm belirtisi gibi değil olabilir daha çok küçük bebeğiniz. Onunla bol bol ilgilenin öğretin öğrenin
Bunu okuyan şüpheci anneler de lütfen bebeklerinizi ve kendinizi biraz rahat bırakın. Tabi ki takip edin , araştırın ama kuruntu işin ciddi boyutudur kendinize de bebeğe de zararı var. Şüphelendiğiniz birşey olursa hemen doktorunuzla konuşun neden bekliyorsunuz anlamıyorum