Sisaap123 ne kadar bensiniz ya. Güzelleme yapmayan gerçeklerden konuşan biri. Gerçekten gaz ömrümüzü yemişti. 4.aya gelirken birden bitti hiç bitmicek gibiydi ama. Saatlerce ağlardı. Gazından uyuyanazdı meme isterdi meme yine gaz yapardı kısıe döngüydü. Masajlar mı yapmadım ayağını sıvak tuttum. İlaçlar verdik. Yok anasını yok