2 ay 5 günlüğüz. Resmen bu süreçte yaşlandım. Bana bu günlerin fragmanını izletseler çocuk falan istemezdim. Doğduğundan beri bi rahata eremedi yavrum önce şekeri düşük dediler hastanede yattık sonra sarılık oldu sonra grip oldu. Sütüm yetmedi aç kalmış. Emzirmeye çalışmak, bebeği uykudan uyandırmaya çalışmak, sütümün doyuracak kadar gelmemesi bende büyük travma yarattı. Besleme bi şekilde düzene girdi bu sefer gaz başladı. Hayatımda böyle gazlı bebek görmedim canıma tak etti artık gerçekten kafayı yiyeceğim