orkideSeverim doktora gittik desteksiz oturamiyor oturunca da 2 3 dakika sürüyor dedim oturttu herhangi bir sorun olsaydı asla oturamazdi 1 dakika oturuyor olması bile yeterli bi sorun yok dedi rahatladım 🤭
Her bebegin gelişimi birbirinden farklı kimi erken oturur kimi geç kimi emekler kimi direk yürür, ismine tepki veriyor mu bir şeyleri almak için uzanıyor mu bunları da unutmayalım diye de ekledi senin de icin rahat olsun