Keşke benimkide yatsa ya deliricem bide çok küçük oturmaması gerekiyor 4 aylık artık baş edemeyince oturtmaya başladım, tam oturmasın diye eğimli koymaya çalışıyorum kafayı kaldırıyor, evde hiçbirsey yapamıyorum yatmadigi için ful kucakta ayakta 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bu bebeklere akıl sır ermiyor