Benim kızım bi rahatsızlandı o arada 1 ayda sadece 100 gr almıştı. Kilosu ayına göre sınırın altında kalmış dedi doktoru. Bana dedi ki 1 çay bardağı pirinci 2 su bardağı suyla haşla iyice yumuşayınca blendr yap süzgeçten geçir çıkan suyu mama suyu olarak kullan. Öyle yaptım da çocuk toparladı. Koyu mama kıvamlı bir su cıkıyor ama mamayı hazırlarken suyla seyreltebilirsiniz. Tadı da güzel oluyor. Biraz fazla da yaparsanız buzdolabında saklayıp 3 gün kullanabiliyorsunuz.