Kevserrrrrrrrrr Deletedmom812 Merhaba neden kilo aldıran mama ? Bebeğinizin kilosu alt sınırın altında mı ?
mraslan Deletedmom812 Bebeğinizin sağlığı yerindeyse bırakın toplu olmasın etraftaki şişko bebek sevicilerden de uzak durun. Emin olun kilo geçici diş zamanı o kilonun k harfi bile kalmıyor.
mraslan Deletedmom812 bebeğiniz gelişim tablosuna göre sınırın altındaysa da zaten doktorunuz sizi yönlendirir
Samilinannesi Ben de bekleyeyim suracikta benim de ihtiyacım var tariflere , bı de kaç aylıkken verdiklerini yazarlarsa daha iyi olur , kenndi ayımiza uyani yaparız en azından ☺️
Deletedmom812 Kevserrrrrrrrrr hayır ama ayına göre düşük bende malesef ki takıntılıyım bu konuda çok kafama takıyorum biraz toplu olsun istiyorum 😒
mraslan Deletedmom812 korkmayın sınırın altında kalmadığı sürece sorun yok. Zaten ek gıdaya geçeceksiniz ister istemez dönem dönem bebekler kg almayabilir yeter ki sakin olun
Devushka Deletedmom812 yani canm beneğin kilo kaybı yoksa sağlıksız şeylere başvurma lütfen besleyici vitaminli şeyler yedir bu senin ona ilerisi için bırakacağın miras emin ol
Raaz Benimki emmeyide bıraktı manayıda çok az içiyo bende mamanın içine 1 2 tane bebe bisküvisi atmaya başladım irmikli muzlu muzlu yapıyorum bende. Gerisinde işte bildiğimiz çorbalar yedir mek için günde yaklaşık 5 saatim gidiyor mama verirkenki saymıyorum onuda içmeyince enjektörle vermeye çalışıyorum üstüne düşmesem ericek 3 aydır sadece 200 gr aldı bide bu ay dişler gelirse bakalım be olcak