Sadeturkkahvesi bizde çok çektik o pişikten göz göz kabarıp kanıyordu içi görünüyordu etinin. bi çok farklı krem denedik en son doktorumuz bi tane yazdı onu deneyince geçti. yurtdışında yaşıyoruz akşam eve gidince ismine bakıp yazayım bulabilirseniz ondan temin edin derim. alerji durumunuz vs yoksa dermatolojik olabilir