Sadeturkkahvesi
şöyle söyleyeyim ben pisikten yana hiç sıkıntı çekmedim ta ki bi aptallık edip bezi farkli bir marka alana kadar bebeğimin poposunun resmini atsam oturu ağlarsın resmen bir yandan soyuluyor bir yandan kanıyor tabi biz devamlı doktora götürüyoruz falan evde 3 poşet pişik kremi birikti taki cildiyeye götürene kadar doktor bı açtı altını bu ne hal böyle dedi Resimde çizdiğim o iki kremi verdi pembe olanı 5 gün yeşil yazılı olanı günde 1 defa dedi gerçekten eli öpülesi bir doktormuş ki 2. Günde bebeğimin hiç bir şeyi yoktu normale döndü ama fito kremi her altını açamamda surmemi söyledi evde nerden baksan toplasan 1000 TL fln verdik bütün kremlere sadece bu 2si iyi geldi