oykumoms evet yaa cidden öyle maalesef genetik bir durum 4 tane halam var 4 halamda basenli kız kardeşim ve bende basenliyiz 🥲 elbise etekte güzel duruyor fakat pantolonda aşırı sorun yaratıyor bana basenden dar oluyor belden bol oluyor terzi işi de cabası bu sefer beli daralttır vs şöyle dümdüz bi pantolon alıpta giyip çıkamadım ona yanıyorum 😄