Hatice444 [bilinmeyen] banyoya koyar koymaz normal abdest alır gibi abdest aldır.çok kolay😂 Ayrıca gerek Yoksa siz bebeğinize aldırmayabilirsiniz biliyor musunuz 😂 Ya neresi kötü abdest vermenin az bi silkelenin Allah aşkına
Hatice444 [bilinmeyen] kime göre ? Neye göre gerekli veya gereksiz ? Lütfen o etkin bilgilerinizi kendinize ayırınız.Kendinize göre gereksiz diye nitelendirmeniz çok yanlış.