theQueen Zuayve Çok tatlısın 🙈 büyük abdest diyince bende arkadaşlar gibi acaba mı dedim sonra yorumları okuyunca epey güldüm 😂
Zuayve theQueen o senin tatliligin guldurduysek ne mutlu😍😍😂 bende kizlarin mesajlarinj gulerek ojudum. Başlığa ne yazacağımı bilemedim kaka yazınca Geri sildim en son aklıma abdest geldi öyle yazdım
theQueen Zuayve 😂😂 Ehehehehe ama cidden okuyunca bir acaba dedim abdest almadı mı çocuğum bu aya kadar 😂 olsun olsun biraz da böyle tatlı gülümsemeler olsun 😍💐
Narin İlk önce bende başlığa şaşırıp öyle cvp vereyim sürü hesabı🤪 (abdestte aldırabilirsin ayrıca şaşılacak ne varsa) Benim bebiş 2 aylık 2,3 gündür bir sulu kıvam yapıyor.Bu konuda çok istikrarlı çizgisini bozmuyor👍🏻