Tüplerin kapalı olması tedavisiz bı sorun değil aslında ameliyatla açılabilir, ayrıca tüpleri açık olanda tüp bebek tedavisi görebiliyor. Çift rahimli olmasi gebeliğe engel değildir ama düşük riski fazladır. Canım tüpler kapalı ise döllenme ne yazık ki olmuyor onun için tuplerin açilmasi lazım normal gebelik için, onun haricinde çift rahim gebehlige engel değil düşük yapma oranı fazla.
2 tane örnek vereyim.
1.si kuzenim tüpünun biri patladı ve ameliyatla tüpünü aldılar, tek tüple kaldı doktorlar çocuğun olmaz dediler ama tek tüpu olmasına rağmen normal yolla 2 tane çocuğu oldu.
- Si komşumuzun kızı çift rahimliydi sürekli hamile kalıyordu ama düşük yapıyordu ve çocuğu olmadi tabi tam manasıyla tedavi
olmamıştı
Her şeyden önce çocuğu verecek olan Rabbimiz, Rabbimizin mucizleri öyle çok ki sakın umudunu kaybetmesin, şuan tedavi yöntemleri o kadar gelişti ki yeterki tedbiri elden bırakmasın takdir Allah’tan. Ben kardeşinin evlat sahibi olacagina cani gönülden inanıyorum. Hiç kötü düşünmesin her şeye iyi bir tedaviyle mümkün 🤍