Öncelikle merhaba ilk postum moralim o kadar bozuk ki yazmak sizden varsa böyle bir durumu yaşayan tecrübenizi öğrenmek isterim.Kızkardeşim Almanya’da yaşıyor bir buçuk senelik evli çocuk istediler olmayınca doktora gitti, doktor çift rahimlisin parça almamız lazım demiş dün parça aldılar, dün kendinde değildir diye aramadım narkoz verilmişti çünkü, bugün konuştum ağrısı vardı zor konuşuyordu doktor parça almış ama tüplerin kapalı demiş çocuğun olmaz demiş 😭 ağlamaktan konuşamadı ama tüp bebekle şansınızı deneyin demiş bende çok şükür bir ihtimal var dedim ağlama dedim ama ne mümkün 😔 bende ağladım konuşamadık çok kötüyüm çok böyle birşey yaşayan var mı ne olur yazın okurum söylerim kardeşime moral olur belki Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🤲🤲