Zuhalnehir
ben 2 buçuk aylıkken tek yıkamaya başladım ondan önce annem yıkıyordu çok küçüktü oğlum zaten yıkayamazdım korkardım hatta kayınvalidem yıkadığı zaman çok su döktüğü için oğlum nefes alamadı boğuldu diye nasıl korktum ondan da baya etkilendim daha gelip yıkamadı annem devam etti en sonunda oğlum biraz toparlandı 2 buçuk aylık oldu ben yıkadım şimdi de 6 aylık oldu acaba ne zaman beraber yıkancaz diye sabırsızlanıyorum 😊 allah yardımcım olsun canım çocuk büyütmek çok zor eger destek olacak kimsen yoksa