tgc Zuhalnehir doğdu dogali tek yıkıyorum ilk banyosunu bile ben yaptirmistim :) ikinci kızım ama ilk kızım da kaynanam geliyordu hemen arada gizlice kendim yikiyordum 3 aydan sonra ben yıkarım sen gelme demiştim :)
OzgeMustafaBulut Zuhalnehir 10 günlükken kendim yıkamaya başladım . Köpük filem var onu küvetin dibine koyuyorum yada battaniye vs bişeyler çevirip çevirip yıkıyorum en sonda tek koluma alıp sular aşağı bulut yukarı yapıyorum hoop bitti 😂
Zuhalnehir 11RabiaAsel11 aynı şeyi kaynanam da benimkine yapıyo🤦🏽♀️ Sanki sert yıkamak çok temiz olması anlamına geliyomuş gibi😡
deletedmom4842 Zuhalnehir Ben hiç tek yıkamadım eşim evdeyse onunla yoksa yakın arkadaşım var onu çağırıyorum su döküyor ben yıkıyorum
Helin Zuhalnehir 25 gunluktu tek yıkamaya başladım ben annemle yikiyordum ben onlardaydim esimle 1 2 defa denedim manik yaptırıyor bana tek yikadigim zaman daha kafama göre yıkıyorum daha hızlı ve kızımı aglatmada 🎟️dusunu aldırıyor🤗
Lolita Zuhalnehir cnm file kullanabilirsin çok kolay ve güvenli oluyor büyük kizimida hep bu şekild e yıkıyordum
zisaneysam Zuhalnehir doğduğu zaman ilk banyosunu kayınvalidem yaptırdı bana gösterdi 2. Banyosunu bana yaptırttı ve o gün bugündür tek yaptırıyorum 3 ay 22 günlüğüz ❤️
Bitanesi Zuhalnehir küveti ve filesi var tek başına yıkarsın kimseye ihtiyaç kalmaz file 15 tl falan dı. Doğar doğmaz yıkadım tek