Ya şurada ilk defa her şey güzel gidiyor diye post açan biri çıktı hemen altına “bunlar iyi günler, tadını çıkar ileride canavara dönüşecek” yorumları gelmiş. Zorluklar elbette olacak yetişkin biri gibi davranmasını bekleyemeyiz onlardan nolur artık moral bozucu yorumlar yazmayın 😃 bana göre de her geçen gün bebeğimin yeni yeteneklerine şahit olmak müthiş bir duygu ağlamalar vs hep var zaten