Heyyu benim kızım bu gin 8 aylık oldu teyzosları
Artık birbirimize tam anlamıyla alıstık huyu güzel sessiz sakin çok nadir sinirlenen bir bebegim var.
Mamayla besleniyoruz suan 9bucuk kilo hanfendi boyuna baktırmadım bilmiyorum uyku düzenimiz çok şükür son bir aydır mük
Üç tane diş cıkar bi hastalık atlattık allahıma şükür suan iyiyiz bide sapsik alkıslamayı ögrendi uykuya gecerken bile alkıs yapıyoruz asla emeklemiyoruz herşeyi kemirip dolap kurcalıyoruz😅
Sizde durumlar neler🙄