Naaz doktorunu dinle derim emzirme konusunda. Ben emzirdim hiç sorun olmadı diyenleri uzun vadede görmek lazım. Biliyoruz ki sağlıkta bazı yapılan şeylerin sonucunu hemen görmek mümkün olmuyor. Katıldığım bi seminerde şöyle bi konu vardı çok etkilenmiştim. Uzun yıllar önce anne sütüne ülkemizde zehirli gözüyle bakılmaya başlanmış ve bu mamaların ilk piyasaya sürüldüğü zamanlarmış. İnsanlar emzirmeyi bırakıp hep mamaya yönelmişler ve o dönemdeki bebeklerin çok büyük bir yüzdelik oranı hayatında kanserle savaşmış insanlar çıkmış. Bugün yaptığımız bişeyin ilerde ne gibi sonuçlar doğuracağını bilemiyoruz