Ben kızım 1 yaşındayken isteyerek hamile kaldım. Maalesef 3 ay emzirebildim sadece. Bir yandan kustum bir yandan emzirdiğim için 16kg verdim. Aetık doktorum ölüyorsun hastahaneye yatman gerek dedi ama kızımı bırakamadım. Serum tedavisiyle iyileştim çok şükür. 15 ay emzirebildim.