Ananemgilde kaldığımız bir yaz benim de başıma gelmişti. Ağır kaldırmaya hiç gelmiyormuş orada öğrenmiştim acı bir tecrübeyle. Döşek kaldırmıştım 😂😂 iğrenç bir karın ağrısı ve mide bulantısı yapıyordu. Tuvaletim var gibiydi ama yoktu. Yani tarif edilmez bir ağrı. Sonrasında babanemgile geçtik. Babanem bilir benim öyle şeyleri. İnanın 3-4 gün o ağrıyı çektim ama babanem göbeğimi yerine getirdikten sonra ağrı falan kalmadı. Şıp diye kesildi. Pek inandığımız bir konu değildi taa ki başıma gelene kadar. Annemde de karın ağrısı vs oldu yıllar sonra. Doktor doktor geziyorduk. Gezerken de göbeğini de çektirelim dedik ondandır belki diye. Ama alakası yokmuş. Sorun midesinde endoskopi yapılınca çıktı ortaya. Karıştırılabiliyor bazen böyle şeyler. Dikkat etmek lazım.