Bu ne illet ne iğrenç bir şeymiş ya aylardır anamı ağlattı afedersiniz. Gelmiyor gelmiyor gelsene yeniden gidiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Neler denediler yok ne inat bir şey çıktı. Doktora gittim genel cerrahi ye huzursuz bağırsak sendromu dedi mide şurubu verdi yolladı. Yemek yiyemez hale geldim sürekli midem bulanıyor yanıyor sürekli geģirme istediği sürekli yatma istemek halsizlik uyku hali ne olur yardım edin