Teachermom8 Beyzanurkuzu_ bizde suan vurduralı 5 saat oldu. Ağlamaktan mahvoldu yavrum. Uyutuyoruz en ufak seste bağırarak uyanıyor baya korktum açıkçası. Geçer değil mi güzel şeyler duymaya ihtiyacım var
Beyzanurkuzu_ Teachermom8 geçiyor merak etmeyin bizim iki gün sonunda bitti ama sanki o ağlamalar falan huy gibi kalıyor. Aşıdan beri gündüz uyku saatleri epey kısaldı gece de eskisi gibi uyumuyor. Birde koyduğum yerde kendi kendine oyalanan çocuğum kucaktan inmez oldu😌
MMG @"Beyzanurkuzu_ bize de 4 gün oldu yaptıralı hiç bir belirti olmadı normal geçirdik. Rota aşısını da yaptırmayı düşünmüyorum