İkinci ay aşımızı yaptırınca biraz bekledim. Hafif ateş yaptı. Gece rahat uyusun diye yatmadan önce 1 çay kaşığı calpol verdim bir sorun yaşamadan geçirdik. 3 gün duş almadık. Rota aşısını yaptırdım ben 1070 TL ücreti vardı. Açıkçası maddi durumu olan herkesin yaptırmasını tavsiye ederim. Aşıyı eczaneden alıyorsunuz. Önceden haberlesirsiniz çünkü ellerinde olmayabilir aşı zamanında gider alırsınız. Eğer uzak bir yerde yapılacaksa buza koyuyorlar bozulması diye. Rota çocuklarda aşırı su kaybına sebep olan ishal yapıyor biraz riskli bir virüs. Herhangi bir yan etki görmedik.