simiyyy çocukluğumdan beri astımdan çok çektim alerjik astım benimki ömürlük geçmeyecek birşey doktorlar hiç bir tedavisinin olmadığını söyler dururdu senelerce alerjim çok yüksek seviyelerdeydi sürekli hastanede yatıyodum çok bitkisel kür denedi ailem ve sonunda bana iyi gelen şeyi bulduk ve kurtuldum etrafımdaki herkese tavsiye ederim ve hepsi bunun sayesinde astım ilaçlarını bıraktı ailemde kronik 1 hafta düzenli sabah akşam için etkisini görüceksiniz öksürüğü komple söküp atıyor ciğerleri temizliyo her gittiğim aktarada söylerim astım için gelene bu kürü önerin diye
50 gr zencefil
50 gr zerdeçal
50 gr keçiboynuzu tozu
15 gr karabiber
Hepsini karıştırıcaksınız sıcak suya katıp için acı gelirse balda ekleyebilirsiniz ilk bir hafta etkisini görmek için sabah akşam tüketin sonra sadece akşamları içmeye devam edersiniz düzelene kadar