anestod Ikicocukbiranne özel hastaneyse sezeryana almaları için tırnağı bile kırılması yeter. Devlette panik atak olan hastayı sezeryana almıyorlar böyle bir muamele yok. Varsa da hiç duymadım. Özelde muayene olup normal doğum yapanda hiç duymadim. Anne çok ısrar ederse belki.
Ikicocukbiranne Leo2020 ben de 2 sene uğraştım sonra psikoloji okudum kendi sorunumu kendim çözdüm🤣🤣 evet ciddi bir durumda ağrı acı kayıp kaza bela gibi durumlarda atak yaşanmaz. Atak zaten işsizlikten boşluktan ileri geliyor fizik iş yapmazsa beyin mantıklı düşünme yeteneğine zarar veriyor.
Leo2020 Ikicocukbiranne buna çok katılıyorum bak ben doğum yaptıktan sonra fırsat bulamıyorum mesela panik yapmaya. Kaç sene ilaç kullandım ben o kadar terapi vs umutsuz vakaydım yani ama şu an çok şükür daha iyiyim 🙏🏻
Summerwine95 liyamira ben normal doğum yaptım özel hastanede.Hatta doktorum gebeligimin başından beri normal yapicaksin diye diye beni hazırladı.Bence burada doktor çok önemli malesef bazı doktorların işine geliyor planlı olmasi
Minikcivcivim Ikicocukbiranne özeldi. Devlette bu durumu bi engel görmüyorlar demek ki 🤷♀️ belki de engel değildir gerçekten bilemiyorum kimseyi yönlendiremem bu konuda ben. Sadece benim yaşadığım bu şekilde oldu
manikeneko666 Ikicocukbiranne panik atağım , kalp hastalığım birçok hastalığım vardı ve normal doğum yaptım, doğumuma birçok doktor katıldı üniversite hastanesinde , özel hastane kabul etmiyordu beni riskli gebelik olduğu için mecburi normal ve erken doğum oldu
Eymensmomm liyamira doktorundan doktoruna değişir özel hastanede doktorum geldi iki cocugumuds normal doğurdum ve ben kan görmeye dahi dayanamayan inşan kendinize güvenin açılmada varsa herşey çok kolay ilerliyor .. özel hastanede sadce sezeryan oldu algısı yaratmayın